Sporta apavu nozare ASV piedzīvo uzplaukumu. Šī pārsteidzošā izaugsme skaidrojama ar iedzīvotāju veselības apziņas vilni. Klienti, kas domā par fitnesu, cilvēki, kas popularizē athleisure kā stilu, sporta zāles apmeklētāji un cilvēki, kuri izmanto sporta apavus vieglas fitnesa nodarbības laikā, meklē visfunkcionālākos, ērtākos un izturīgākos sporta apavus savām vajadzībām.
Ērtība un funkcionalitāte sporta apavos ir viens no faktoriem, kas ietekmē sportista rezultātu. Labākie sportisti piedalās dažādās akcijās un par to saņem labu peļņu. Var iepazīties ar populārākās augļu spēļu automāti par papildus peļņas iespējām.
Aplūkosim 3 populārākos sporta apavu zīmolus pasaulē.
1. Nike
Šī amerikāņu daudznacionālā korporācija, kas dibināta 1969. gada 8. septembrī, jau ilgu laiku dominē ASV sporta apavu tirgū. Tas ir arī viens no labākajiem sporta apavu zīmoliem pasaulē. Šis sporta apģērbu gigants ar savu saukli "Just Do It" (Vienkārši izdari) ir iekarojis milzīgu ASV tirgus daļu un ir vadošais apavu zīmols visā pasaulē, piedāvājot produktus, kas ietver sporta apģērbu, apavus, aprīkojumu un aksesuārus. Pēdējā laikā Nike ir cīnījies, lai nostiprinātos savā teritorijā, kur pircējus pārpludina konkurentu Under Armour un adidas piedāvājums.
Tomēr uzņēmums ir guvis lielus panākumus ārzemēs, piemēram, Ķīnā, kas turpina veicināt tā uzņēmējdarbību. Lai gan ASV un visur citur adidas sacenšas ar Nike, pēdējais joprojām ir līderis pasaules tirgū un stingri turas pirmajā vietā.
2. adidas
Vācijā bāzētā starptautiskā korporācija izstrādā un attīsta sporta produktus, piemēram, sporta apavus, apģērbu un aksesuārus, un ir viens no diviem lielākajiem sporta apģērbu
zīmoliem pasaulē. Tomēr adidas atpaliek no sava lielākā pretinieka Nike, jo īpaši ļoti svarīgajā ASV tirgū. Taču adidas ir līderim uz pēdām, pagājušajā gadā ASV sasniedzot vairāk nekā 30 % apgrozījuma pieaugumu.
Uzņēmumam 2017. gadā izdevās atdzīvināt savas klasiskās kedas un apmierināt vēlmi pēc retro šik apaviem. Pateicoties izcilai izpratnei par klientu pieprasījumu un neticamai mārketinga stratēģijai, Adidas AG apsteidza populāro zīmolu Jordan, kas ir Nike zīmols, un Under Armour, ieņemot otro vietu pasaules sporta apavu tirgū.
3. Under Armour
Under Armour, Inc. ir vadošais amerikāņu sporta preču ražotājs, kas piegādā ikdienas un sporta apģērbu, kā arī apavus. Lai gan tas tika dibināts 1996. gadā un līdz ar to ir daudz jaunāks zīmols nekā atzītie sporta nozares līderi adidas un Nike, Under Armour jau ilgāku laiku veiksmīgi ieņem trešo vietu ASV labāko sporta apavu zīmolu sarakstā.
Under Armour panākumi tiek skaidroti ar videi draudzīgu darbību, inovatīvu auduma tehnoloģiju izmantošanu un zīmola atpazīstamību gan vietējās kopienās, gan profesionālu sportistu vidū. Tomēr uzņēmumam ir bijušas grūtības konkurēt Ziemeļamerikā, kur pieprasījums pēc tā ražojumiem nav bijis tik liels, kā gaidīts. Turklāt par tirgus daļu konkurē tādi uzņēmumi kā Nike, adidas un jauni uzņēmumi, piemēram, Outdoor Voices.